digitalpro logo

9 τρόποι για να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας

Πώς μπορείτε να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις στη σελίδα σας;, direct hotel booking

Πώς μπορείτε να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας; Όσοι είναι επιχειρηματίες στον κλάδο του τουρισμού και συγκεκριμένα διαθέτουν ξενοδοχεία ή ενοικιαζόμενα καταλύματα, γνωρίζουν καλά πόσο σημαντικό είναι να πραγματοποιείται το μεγαλύτερο μέρος των κρατήσεών τους από την επίσημη ιστοσελίδα τους. Οι πλατφόρμες κράτησης όπως booking.com, Expedia, Trivago και άλλα παρεμφερή website κρατούν μία διόλου ασήμαντη προμήθεια επί των κρατήσεων. Εάν είστε λοιπόν κι εσείς ένας από αυτούς, ευλόγως αναρωτιέστε το εξής:

“Γιατί να δίνω όλη αυτή την προμήθεια σε άλλες πλατφόρμες ενώ οι πελάτες μπορούν να κλείνουν απευθείας από τη σελίδα μου;”

Και είναι απόλυτα λογικό! Τι μπορείτε όμως να κάνετε γι’ αυτό; Διαβάστε παρακάτω για να δείτε πώς μπορείτε να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

1. Φροντίστε να έχετε πάντα την καλύτερη διαθέσιμη τιμή στο website σας

Δώστε ένα σημαντικό κίνητρο στο χρήστη να επιλέξει να κάνει την κράτησή του από την ιστοσελίδα σας. Θα πρέπει να έχετε τις καλύτερες διαθέσιμες τιμές στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας ή τουλάχιστον να διασφαλίσετε ότι οι τιμές στον ιστότοπό σας δεν είναι υψηλότερες από άλλες εξωτερικές πλατφόρμες. Με αυτό τον τρόπο μειώνετε στο ελάχιστο τις πιθανότητες να κάνει την κράτηση από κάποιο άλλο website ο χρήστης.

2. Ανταμείψτε τις απευθείας κρατήσεις

Ενθαρρύνετε τους δυνητικούς πελάτες σας να κάνουν απευθείας κράτηση στο κατάλυμά σας μέσω της ιστοσελίδας σας παρέχοντάς τους κάποια προνόμια. Για παράδειγμα, μπορείτε να τους παρέχετε ένα εκπτωτικό κουπόνι που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στην ιστοσελίδα σας για την επόμενη κράτησή τους ή όταν προτείνουν το ξενοδοχείο σας σε φίλους ή συγγενείς τους. Η αύξηση των πιστών πελατών συνδέεται άμεσα με την αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Οι πελάτες που πραγματοποιήσαν απευθείας κράτηση σε ξενοδοχείο ήταν δύο φορές πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν ξανά κράτηση στο ίδιο ξενοδοχείο σε σχέση με εκείνους που πραγματοποιήσαν κράτηση μέσω online travel agencies.

3. Ανταμείψτε την αφοσίωση

Δημιουργήστε loyalty προγράμματα, δηλαδή προγράμματα επιβράβευσης για τους πελάτες σας. Ζητήστε από τους πελάτες σας να σας παρέχουν πληροφορίες επικοινωνίας όπως το email τους ή να σας ακολουθήσουν στα social media για να έχουν έκπτωση αποκλειστικά σε κρατήσεις από την ιστοσελίδα σας. Καλέστε τους να γίνουν μέλη στο loyal club του καταλύματός σας ώστε να επωφελούνται από αποκλειστικές προσφορές και εκπτώσεις που θα βρίσκουν μόνο στο website σας. Με αυτό τον τρόπο καταφέρνετε όχι μόνο να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας, αλλά και να δημιουργήσετε μακροχρόνιες, επικερδείς σχέσεις με τους πελάτες σας και παράλληλα κατανοείτε τις συνήθειες και τις προτιμήσεις τους.

4. Δώστε τουριστικές πληροφορίες για τον τόπο σας

Το περιεχόμενο είναι σίγουρα κάτι που δεν πρέπει να λείπει από το website σας. Προσθέστε στην ιστοσελίδα σας μοναδικό περιεχόμενο που θα είναι ελκυστικό, ενδιαφέρον και χρήσιμο για τους δυνητικούς πελάτες σας. Οι χρήστες πριν αποφασίσουν να ταξιδέψουν κάπου, πρώτα θα αναζητήσουν πληροφορίες για το μέρος, θα ψάξουν να δουν φωτογραφίες, τα καταλύματα της περιοχής και τις ακριβείς τοποθεσίες τους ώστε να καταλήξουν ποιο είναι το ιδανικό για να πραγματοποιήσουν την κράτησή τους.

Εκμεταλλευτείτε αυτή την αναζήτηση που κάνουν παρέχοντάς τους πρώτοι εσείς όλες τις χρήσιμες πληροφορίες που χρειάζονται για να τους οδηγήσετε στο website σας. Δώστε τους προσωπικές προτάσεις για αξιοθέατα, ιστορία, φαγητό και διασκέδαση. Δημιουργήστε έναν τουριστικό οδηγό που θα τους παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται και παράλληλα θα τους κάνει να σας εμπιστευθούν. Έτσι, τους «κρατάτε» στη σελίδα σας και αυξάνετε κατακόρυφα τις πιθανότητες να κάνουν απευθείας κράτηση στο δικό σας κατάλυμα από τη σελίδα σας.

Επίσης, πιο τεχνικά μιλώντας, αυτή η μέθοδος βοηθάει σημαντικά και το SEO της ιστοσελίδας σας. Πιο συγκεκριμένα, όσο πιο πολύ χρόνο περνούν στην ιστοσελίδα σας οι χρήστες διαβάζοντας τις σημαντικές πληροφορίες, τόσο πιο πολύ αυξάνεται ο χρόνος παραμονής τους στη σελίδα σας και ταυτόχρονα μειώνεται το bounce rate. Οι δύο αυτοί παράγοντες λειτουργούν ευεργετικά για το SEO της σελίδας σας και βοηθούν μακροπρόθεσμα το website σας να ανέβει ψηλά στα αποτελέσματα της Google.

5. Δημιουργήστε κουμπιά για κράτηση που τραβούν την προσοχή

Χρησιμοποιήστε ξεκάθαρα και έντονα κουμπιά σε πολλά σημεία της ιστοσελίδας σας. Είναι σημαντικό να είναι τονισμένα, να είναι δηλαδή μεγάλα και με έντονο χρώμα, ώστε να παροτρύνουν τον χρήστη να τα πατήσει και να βρεθεί στη σελίδα όπου μπορεί να κάνει απευθείας κράτηση στη σελίδα σας.
Μπορείτε επίσης κοντά στα κουμπιά αυτά να έχετε ελκυστικές προσφορές για να δελεάσετε ακόμη περισσότερο τους πιθανούς πελάτες σας να προχωρήσουν σε direct bookings.

6. Ενημερώστε τους πελάτες σας με newsletter

Φροντίστε να δημιουργήσετε μία λίστα με τα email των πελατών σας. Από τη στιγμή που πάρετε το email τους έχετε τη δυνατότητα να τους στέλνετε στοχευμένα μηνύματα για να τους ενημερώνετε για δελεαστικές προσφορές ή χρήσιμες πληροφορίες. Έτσι θα κρατάτε την επικοινωνία μεταξύ σας ζωντανή. Μην ξεχάσετε να προσθέσετε στο email σας κουμπιά που οδηγούν στην ιστοσελίδα σας για να μπορεί ο χρήστης να μεταβεί απευθείας στη σελίδα σας εάν τον ενδιαφέρει κάποια προσφορά ή αν έχει πειστεί να πραγματοποιήσει μία κράτηση στο χώρο σας.

7. Η online διαφήμιση είναι απαραίτητη για να αυξήσετε τα direct bookings

Εκμεταλλευτείτε τα εργαλεία που σας δίνει η Google και τα social media όπως το Facebook και το Instagram για να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας σε ανθρώπους που αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σας. Στοχεύστε σε συγκεκριμένα ηλικιακά group, χώρες ή περιοχές για να διαφημιστείτε και αυξήστε τις κρατήσεις σας.

Καλό είναι επίσης, λίγο πριν το «άνοιγμα» της σεζόν να προωθήσετε για κάποιο καιρό την ιστοσελίδα σας στη Google και τα social media. Για παράδειγμα εάν έχετε μία ξενοδοχειακή μονάδα που ξεκινάει τη λειτουργία της τον Απρίλιο, ξεκινήστε να διαφημίζεστε μετά τα Χριστούγεννα.
Πολύς κόσμος αναζητάει νωρίς τον ιδανικό προορισμό και ένα καλό κατάλυμα για τις καλοκαιρινές διακοπές του. Γι’ αυτό πρέπει να φροντίσετε έγκαιρα να είστε κι εσείς στα αποτελέσματα των αναζητήσεών του. Δοκιμάστε μία early booking προσφορά, ή μία δελεαστική περιγραφή του καταλύματός σας στις διαφημίσεις σας για να τραβήξετε την προσοχή του δυνάμει πελάτη σας. Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να εξασφαλίσετε δεκάδες κρατήσεις.

Προσοχή όμως! Οι διαφημίσεις σε Google και social media μπορεί να κοστίσουν, γι’ αυτό είναι σημαντικό να έχετε ένα οργανωμένο πλάνο για το πότε είναι χρήσιμο να προωθήσετε τη σελίδα σας. Κοιτάξτε τα Google Analytics, δείτε πότε έχετε τη λιγότερη επισκεψιμότητα στη διάρκεια του έτους. Στις περιόδους με τη χαμηλότερη κίνηση μπορείτε να boostάρετε την ιστοσελίδα σας με πληρωμένες online διαφημίσεις και να «γεμίσετε τα κενά» στις κρατήσεις σας.

8. Εντυπωσιάστε με εικονική πραγματικότητα

Η εικονική πραγματικότητα γνωρίζει ιδιαίτερη άνθιση τα τελευταία χρόνια στο hotel marketing. Δημιουργώντας virtual tours τα οποία επιτρέπουν στους χρήστες του διαδικτύου να περιηγηθούν ψηφιακά τόσο στην τουριστική μονάδα σας όσο και στα αξιοθέατα της περιοχής σας, αυξάνετε τις πιθανότητες για άμεσες κρατήσεις. Οι χρήστες του διαδικτύου βρίσκουν πολύ συναρπαστικό το να μπορούν να περιηγηθούν εικονικά σε ένα μέρος πριν το επισκεφθούν, να δουν τις εγκαταστάσεις της τουριστικής μονάδας σας αλλά και την ευρύτερη περιοχή στην οποία δραστηριοποιείστε. Δημιουργήστε εικονικά βίντεο, ενσωματώστε τα στο website σας, και δώστε τη δυνατότητα στους επισκέπτες να γευτούν μια πρώτη -και λαχταριστή!- γεύση από το πιθανό τους ταξίδι. Δείτε ένα παράδειγμα virtual tour εδώ.

9. Μην ξεχάσετε να έχετε άμεση επαφή με τους πελάτες σας

Πιο συγκεκριμένα. Ενσωματώστε live chat στην ιστοσελίδα σας εάν έχετε τη δυνατότητα να απαντάτε σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν live chat στο website τους έχουν πολλά περισσότερα direct bookings. Και αυτό γιατί δίνει άμεσες λύσεις στους δυνάμει πελάτες σας για όποια απορία ή προβληματισμό έχουν. Έτσι αρχίζετε και κερδίζετε την εμπιστοσύνη τους, με αποτέλεσμα να αυξάνετε τις πιθανότητες να τους κάνετε πελάτες σας.

Εφαρμόστε τα παραπάνω και δείτε τις απευθείας κρατήσεις στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας να αυξάνονται!

Πηγές:
https://businessblog.trivago.com
https://abouthotelier.com
https://www.qualityweb.gr

Share this post!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

Τελευταία Άρθρα