white

Πώς θα ανεβάσω τη σελίδα μου ψηλά στη Google; | SEO

seo Medium

Υπάρχουν κάποιοι παράγοντες που βοηθούν μία σελίδα να ανέβει στην κατάταξη των αποτελεσμάτων της Google. Όλα αυτά που βοηθούν τις μηχανές να κατατάξουν ψηλά τη σελίδα μας στα αποτελέσματα οργανικής αναζήτησης ονομάζονται SEO. (Search Engine Optimization)

Για να έχουμε ένα case scenario, ας πούμε ότι η σελίδα που μας ενδιαφέρει να βελτιστοποιήσουμε αφορά διαμερίσματα στην Κίσσαμο.

Βήμα 1ο: Λέξη-κλειδί

Πώς λειτουργούν οι λέξεις κλειδιά;
Είναι οι λέξεις που είναι πιο πιθανό να αναζητήσει ο χρήστης ώστε να σας βρει. Και αυτές οι λέξεις φυσικά θα πρέπει να υπάρχουν στις ιστοσελίδα σας!
Για παράδειγμα, “apartments kissamos”, “hotel kissamos”, “hotel chania”, “vacation chania” και πολλά άλλα.
Εσείς έχετε αναρτήσει κάποιες πληροφορίες στο διαδίκτυο σε διάφορα σημεία, που αναφέρουν ότι είστε επιχείρηση με “διαμερίσματα” στην τοποθεσία “Κίσσαμος”. Τα σημεία αυτά μπορεί να είναι, το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, οι χάρτες Google, το Google My Business και άλλες πλατφόρμες. Ιδανικά, όλα αυτά είναι διασυνδεδεμένα.
Έστω ότι κάποιος αναζητήσει τον όρο “διαμερίσματα στην κίσσαμο” ή “apartments in kissamos”. Είναι πολύ πιθανόν στα πρώτα αποτελέσματα να εμφανιστεί και η δική σας σελίδα (αυτό εξαρτάται πάντα από τον ανταγωνισμό).

Αρχικά, αποφασίζουμε ποια λέξη-κλειδί θα χρησιμοποιήσουμε. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να σκεφτούμε τι θα πληκτρολογήσει ο χρήστης στη μπάρα αναζήτησης της Google όταν θα αναζητήσει μία επιχείρηση σαν τη δική σας.

Ο καλύτερος τρόπος για να βρούμε κάποια στατιστικά χρήσης για τη λέξη-κλειδί που μας ενδιαφέρει, είναι το Google Keyword Planner. Εκεί μπορεί κάποιος να δει κάποιες συμβουλές της Google για παρόμοιες αναζητήσεις.

Αφιερώστε λοιπόν λίγο χρόνο να δείτε ποια λέξη-κλειδί εξυπηρετεί καλύτερα την επιχείρηση σας και χρησιμοποιείται περισσότερο από τους χρήστες. Αφού διαλέξετε την ιδανική, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας!

Βήμα 2ο: Τίτλος σελίδας

Ένα από τα βασικότερα βήματα ενός καλού SEO

Τι καλύτερο από το να χρησιμοποιηθεί η λέξη-κλειδί στον τίτλο της σελίδας;
Οι τίτλοι και οι επικεφαλίδες βοηθούν σε μεγάλο βαθμό στην αναγνωρισιμότητα
, καθώς ξεχωρίζουν και ο χρήστης μπορεί να εντοπίσει αμέσως εάν η σελίδα σας ταιριάζει σε αυτό που ψάχνει.

Οπότε ιδανικά, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ο τίτλος:
Apartments Kissamos | The Name of My Apartments”

Γενικά, πέρα από το γενικό τίτλο της σελίδας, είναι σημαντικό οι επικεφαλίδες και οι τίτλοι να είναι συναφείς με το θέμα μας. Έτσι, βοηθάτε τη Google να αναγνωρίσει ευκολότερα το περιεχόμενο της σελίδας μας και να την εμφανίσει σε υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματά της.

Βήμα 3ο: Το κείμενο της σελίδας

Το πιο σημαντικό για την αναγνωσιμότητα είναι το κείμενο της σελίδας να είναι τουλάχιστον 300 λέξεις. Για το SEO, αυτός είναι ο ιδανικός αριθμός λέξεων που πρέπει να περιέχει μία σελίδα και είναι επίσης σημαντικό να χρησιμοποιείτε τη λέξη-κλειδί μέσα στο κείμενο αυτό.

Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε απλό και φυσικό λόγο, με σύντομες προτάσεις, περιγράφοντας την ειδικότητα, τα χαρακτηριστικά και όσες πληροφορίες έχετε για την επιχείρησή σας. Χωρίστε το κείμενό σας σε θεματικές παραγράφους με επικεφαλίδες ώστε να βοηθήσετε το χρήστη να βρει εύκολα αυτό που θέλει. Χρησιμοποιήστε έντονη γραφή ώστε να τραβήξετε την προσοχή του όπου χρειάζεται.

Βήμα 4ο: Φωτογραφίες

Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες. Προσθέστε περιγραφές και εναλλακτικά κείμενα στις φωτογραφίες της ιστοσελίδας σας και βοηθήστε τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν καλύτερα το περιεχόμενό τους. Η ύπαρξη φωτογραφιών στη σελίδα σας, μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά το SEO του website σας.

Βήμα 5ο: Social media

Βοηθήστε τους χρήστες σας να σας βρουν και σε άλλα σημεία στο διαδίκτυο. Διασυνδέστε την ιστοσελίδα σας με άλλες πλατφόρμες ώστε να μπορούν οι χρήστες να διαμοιράζουν το περιεχόμενο της σελίδας σας. Αυτό δίνει το σήμα στη Google ότι η ιστοσελίδα σας περιέχει χρήσιμο περιεχόμενο και πως η σελίδα σας στα social media έχει πολλούς ενεργούς πραγματικούς χρήστες-ακόλουθους.

Βήμα 6ο: Inbound & outbound links

Ή αλλιώς εσωτερικοί και εξωτερικοί σύνδεσμοι. Οι πρώτοι είναι ουσιαστικά σημεία πλοήγησης μέσα στην ιστοσελίδα σας, που κάνουν το χρήστη να αλληλεπιδρά με περισσότερο περιεχόμενό σας σε διαφορετικά σημεία της. Οι δεύτεροι αποτελούν συνδέσμους μέσα στη σελίδα που οδηγούν σε άλλες ιστοσελίδες, που έχουν άμεση σχέση με τη δική μας.
(ΠΡΟΣΟΧΗ: δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται σε σημεία που τραβούν και αποσπούν την προσοχή του χρήστη από το δικό σας περιεχόμενο και τον ωθούν να αποχωρήσει από το website σας)

Βήμα 7ο: Εκσυγχρονισμός – Αποκριτικότητα – Ταχύτητα

Η τριάδα της επιτυχίας μίας ιστοσελίδας.

Η μοντέρνα εμφάνιση είναι απαραίτητη για να κάνει το χρήστη να νιώσει πως έχει επισκεφθεί μία σύγχρονη και ενημερωμένη ιστοσελίδα που είναι πλήρως ενεργή.

Η αποκριτικότητα ή αλλιώς προσαρμοστικότητα της εμφάνισης μίας σελίδας είναι απαραίτητος παράγοντας για την υψηλή κατάταξή της από τη Google. Η μηχανή αναζήτησης μπορεί να αναγνωρίσει αν μία ιστοσελίδα έχει κάνει ρυθμίσεις προσαρμογής για την εμφάνισή της για διαφορετικές αναλύσεις οθονών, όπως για tablet και smartphones και να την επισημάνει ως φιλική προς όλες τις συσκευές.

Μία σωστά δομημένη και ανεπτυγμένη ιστοσελίδα εξασφαλίζει μία γρήγορη ταχύτητα κατά τη φόρτωσή της και κάνει το πρώτο βήμα προς ένα καλό user experience.

Ξεκινήστε σήμερα!

Βοηθήστε την επιχείρησή σας να γίνει ακόμα πιο γνωστή και αξιόπιστη στην αγορά του διαδικτύου μέσω ενός καλού SEO! Υπάρχει πληθώρα επιλογών που βοηθούν ΔΩΡΕΑΝ στην προώθηση της διαδικτυακής σας παρουσίας και πρέπει να τις εκμεταλλευτείτε!

Share this post!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

Τελευταία Άρθρα