Λαμβάνονται πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση. Τι είδος επιχείρηση είναι; Ποια είναι η φιλοσοφία και οι ανάγκες τις; Υπάρχουν κάποιες προσωπικές προτιμήσεις;
Κατόπιν ερευνάται η εικόνα των ανταγωνιστών ώστε να διαπιστωθεί τι προτιμάται και τι απορρίπτεται από το κοινό, ώστε να έχουμε τη δυνανότητα να δώσουμε δυνατές λύσεις που θα κερδίζουν την προσοχή του πελάτη.
Όταν έχουμε μία ολοκληρωμένη εικόνα της επιχείρησης και του ανταγωνισμού, προχωράμε στη διαδικασία σχεδιασμού μοναδικών προτάσεων λογοτύπων.
Εμείς είμαστε εδώ για εσάς, ώστε να σας συμβουλεύσουμε σχετικά με το τι χρειάζεται το νέο σας λογότυπο και να σας λύσουμε όλες σας τις απορίες.